Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pingwin | użytkownik

imię i nazwisko adresOlesno zarejestrowany04.05.2006 @20:33:17 ostatnio na stronie11.08.2017 @14:05:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty133 komentarze1172 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sstykss    05.05.2007 @22:32:44
heheeh najlepszy komentarz jaki czytalem dzieki
_______
"w życiu piękne są tylko chwile"
~KZ    25.03.2007 @20:55:47
dzięki za ocenkę

powiem Ci ze miły z Ciebie koleś...

czekam na coś inszego niż słońce będę wpadał od czasu do czasu

_______
My Life My Art





http://kz.dl.pl/
~KZ    25.03.2007 @20:46:13
heh w sumie fajnie masz określony temat i sie go trzymasz ... tylko masz konkurencję każdy kto kupuje sobie aparat i zaczyna z fotografią wali 10 takich fotek dziennie...
_______
My Life My Art





http://kz.dl.pl/
~KZ    25.03.2007 @20:41:57
oj ale widzę, że Ty jesteś szpec od zachodów..:P

oj w takim razie nutka zrozumienia...
_______
My Life My Art





http://kz.dl.pl/
~oleska    13.03.2007 @20:00:13
masz racje piekne sa te zdjecia zazdroszcze po prostu...
_______
nie dziekuj za ocene tylko sam obiektywnie spojrzyj na moje prace
~uomatko    02.03.2007 @19:18:59
Ale do zdjęć w podczerwieni potrzeba słońca i zieleni dlatego czekam
_______
Jaki Pan taki kram - Witamy na DA
^PokahontaZz    02.03.2007 @19:17:34
dziękuję również
pozdrawiam i sukcesów życzę.
_______
w moim ciele lawa .
~uomatko    02.03.2007 @19:14:23
Nie wiem czy wiedziałeś i napisałeś to ironicznie czy faktycznie nie wiedziałeś Ja tam czekam na wiosnę i heja!
_______
Jaki Pan taki kram - Witamy na DA
~uomatko    02.03.2007 @19:11:36
Filtr IR (podczerwony) , słońce, statyw, zielone drzewa i Voila!
_______
Jaki Pan taki kram - Witamy na DA
-Sylvina    02.03.2007 @19:05:38
.. klaniam się ... i milo mi bardzo że spodobaly Ci się moje prace .... ...
Pozdrawiam
~Boas    19.02.2007 @23:00:33
Narazie
~Boas    19.02.2007 @22:05:30
strażackimi jaaasne :D
~Boas    19.02.2007 @22:02:24
i rozkoszuj sie widokiem jak spałaszuje te 2 koszatniczki
~Boas    19.02.2007 @22:00:15
Hehehe kup i postaw ją przed faktem dokonanym, ale może lepiej jakiegoś dusiciela ?? Np. pytona tygrysiego ?/
~Boas    19.02.2007 @21:51:45
Dzięki.
Szkoda gadzinki ja kończe terrarium dla Boa Constrictora :D
~Boas    19.02.2007 @21:45:07
W palmiarni wczoraj zrobiłem to zdjęcie http://www.digart.pl/praca/684156/Zamyslony.html :D
A w motylarni w nowy ZOO to z tym dużym niebieskim co oceniłeś i za co ci bardzo dziękuje :D
~Boas    19.02.2007 @21:41:54
hehehe
~Boas    19.02.2007 @21:39:00
Ja widziałem, ale nie miałem pojęcia jak się nazywa.
Przyjedź do poznania, mamy tutaj 2 ogrody zoologiczne!!
Naprawdę dużo stworów do fotografowania.
Ale słonia póki co nie mamy, bo Kasia ze starego ZOO kipła parę lat temu
~Boas    19.02.2007 @21:34:11
I bardzo dobrze bo my mamy problem ze zdjęciami, nie ma kto ich robić
ostatnio edytowane: 2007-02-19 21:34:23
~Boas    19.02.2007 @21:26:19
Pomyślimy i zobaczymy co da się zrobić!!
Chętnie bym skopał im tyłki. Tylko że my jesteśmy rycerstwem wczesnośredniowiecznym jak widziałeś i nie odziewmy się w pełne zbroje płytowe jak ci na Twoich zdjęciach...
Co nie oznacza że z takimi nie walczymy i to z całkiem niezłymi wynikami, jak było w zeszłym roku pod Cedynią :D
Pozdrawiam i mam nadzieję że się spotkamy na polu walki :D
~tpziomal    19.02.2007 @18:02:36
dziĘkujĘ
_______
Zapraszam do mnie
~Boas    19.02.2007 @17:38:02
no to widzę że będę musiał tam pojechać z naszym bractwem!!
Białorusini będą spieprzać gdzie pieprz rośnie!!!
Znasz bractwo Wataha Wilcze Kły ??
http://www.wataha.prv.pl/
~Boas    19.02.2007 @17:23:58
Aha, no to dzięki tam mnie nie było
~siiir    18.02.2007 @19:31:26
dzieki ptaszku
~Boas    18.02.2007 @19:13:08
Dzięki wielkie :D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt